N-stars.pl - Twoje Najlepsze Forum Muzyki Klubowej!
Login
Rejestracja Przypomnienie hasła Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


N-stars.pl - Twoje Najlepsze Forum Muzyki Klubowej! - Warunki korzystania
Zasady na forum
Aby przejść dalej musisz wyrazić zgodę na warunki korzystania

Ogólne zasady forum

REGULAMIN FORUM N-STARS.PL

Ogólne

  1. Każdy użytkownik,który zarejestruje się na forum, automatycznie akceptuje wszystkie poniżej wypisane zasady obowiązujące na forum.
  2. Oprócz regulaminu forum, zasad w poszczególnych działach, każdy użytkownik akceptuje Netykietę, czyli zasady przyzwoitego zachowania się w internecie.
    Trzy główne zasady:
    • myśl(!),
    • nie działaj na czyjąś szkodę,
    • nie nadużywaj
  3. Rejestracja oraz korzystanie z forum jest nieodpłatne i dostępne dla wszystkich Użytkowników forum.
  4. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników i zamieszczane przez nich treści.
  5. Nie należy umieszczać wypowiedzi, które:
    • zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.);
    • propagują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.);
    • propagują środki odurzające, i (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.);
    • obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego);
    • obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego);
    • zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego); przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.).
  6. Zakaz reklamowania stron zawierających podobną tematykę bez zgody Administratora.
  7. Każdy Użytkownik może posiadać Tylko jedno konto, zabrania się rejestrowania tzw. multikont.(Będą one banowane bez wcześniejszego ostrzeżenia)
  8. Rejestrując się na forum nie ma możliwości późniejszego usunięcia konta(prośba taka będzie spełniana w bardzo skrajnych przypadkach np. krótki pobyt na forum,mała ilość postów i uploadów)




Użytkownicy

  1. Każdego użytkownika forum należy traktować z szacunkiem. (Zabrania się obrażania,używania słów wulgarnych wobec innego użytkownika forum)
  2. Moderatorzy, Super moderatorzy, Rang moderatorzy forum mają zawsze rację, nawet jeśli się z nimi nie zgadzasz nie wolno Ci prowadzić kłótni na forum.Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia do pracy którejkolwiek osoby, powinieneś zgłosić to administratorowi Forum.
  3. Na Forum zabrania się spamowania oraz pisania postów nie na temat.
  4. Zabrania się użytkownikom nie posiadającym rangi moderatora udzielania jakichkolwiek uwag słownych.Posty niezgodne z regulaminem forum należy raportować.
  5. Usuwanie notek moderatorów ze swoich postów jest zabronione i grozi warnem!
  6. Zakaz używania czerwonego koloru.Z tego koloru mogą korzystać jedynie Moderatorzy,Super Moderatorzy oraz Administratorzy.
  7. Uprasza się użytkownika o prawidłowe pisanie postów,muszą być estetyczne oraz czytelne. (Posty zawierające błędy, będą poprawiane przez moderatorów, a w szczególnych przypadkach usuwane oraz karane warnami)
    Wszelkie przejawy braku kultury (wulgaryzmy, prowokowanie do kłótni, obrażanie itp.) będą karane.
  8. Sprawy prywatne powinny być załatwiane poprzez Prywatną Wiadomość (PW) lub komunikatory.
  9. Moderatorzy oraz Administratorzy mają prawo do usuwania postów, komentarzy, tematów, które w jakikolwiek sposób naruszają zasady będące na forum, bez podania przyczyny.
  10. Twój avatar może posiadać maksymalne wymiary 150x150,
    Twój podpis powinien spełniać następujące kryteria:
    a) sygnaturka max 350x100 + 2 linijki tekstu, rozmiar normalny,
    b) 6 linijek tekstu, rozmiar normalny,
    - ponadto avatar jak i podpis nie może zawierać treści erotykagraficznej, rasistowskiej, obraźliwej w stosunku do kogoś lub czegoś.
  11. Użytkownik ma obowiązek do czytania ogłoszeń oraz zasad panujących na forum.



Ostrzeżenia/Warny/Bany
  1. Za poniższe wykroczenia, moderatorzy oraz administratorzy mają prawo ukarać użytkownika ostrzeżeniem,warnem lub banem.
  2. Każdy plik umieszczany w działach Muzyka MP3 , Alternatywna (pomijając Albumy/Składanki ), Własne Produkcje( pomijając Promo Sety ) muszą w nazwie pliku zawierać alias - adres naszego forum (n-stars.pl)
    W tych działach można używać jedynie następujących serwerów:
    www.zippyshare.com
    www.supershare.pl
    www.4shared.com
    www.odsiebie.pl
    www.soundcloud.com Tylko dla forumowych Music Producer oraz w dziale dema/previev/ripy
  3. Zabrania się pisania postów które naruszają pkt. 5 "Ogólne"
  4. Zakaz zakładania tematów, które nakłaniają użytkowników forum do zarejestrowania się, wejścia w banner czy określony link. Wszelkie tematy tego typu będą zamykane i usuwane a userzy karani 2x Warnem lub w ostateczności Banem (tyczy się to również Prywatnych Wiadomości oraz Chatboxa)
  5. Dyskusje z Moderatorami lub Administratorami na temat warnów/ostrzeżeń również będą karane.Moderator nie ma obowiązku tłumaczenia się nikomu ze swoich decyzji.
    (Wszelkie zażalenia prosimy kierować do Administracji forum)
  6. Zanim postanowisz założyć nowy temat, skorzystaj z wyszukiwarki forum (Dublowane tematy będą kasowane, a nagminne dublowanie tematów będzie karane)
  7. Nabijanie postów/pisanie postów nie na temat będzie karane ostrzeżeniami bądź warnami.
  8. Jawną wrogość, pisanie w sposób zachęcający do konfliktów,wyśmiewania się z innych religii,kultur,upodobań muzycznych,na forum jest zabronione i będą surowo karane.
  9. Za niedostosowywanie się do poleceń moderatorów / administratora odnośnie zmiany avataru, sygnatury z przyczyn regulaminowych będzie karana warnami.
  10. Umieszczanie przed premier muzycznych na forum jest surowo ZAKAZANA i będzie karana 3x Warn bez wcześniejszego ostrzeżenia.
  11. Za złamanie innych pkt.regulaminu forum również grozi ostrzeżenie/warn.
  12. W przypadku gdy stan konta użytkownika wynosi - 7 pkt. użytkownik dostaje bana.



Uploady



  1. Upload na forum musi zawierać tytuł najlepszego elementu z uploadu, oraz na końcu znak "+", jeśli upload zawiera więcej niż jeden element!
  2. Muzyka znaleziona w internecie nie zawsze spełnia wymogi techniczne i bez podania przyczyny może zostać przeniesiona do działu "Produkcje Amatorskie" bądź do kosza.
  3. Linki do odpowiednich serwerów podajemy w stosownych tagach - niestosowanie się do tej zasady będzie również karane.
  4. Zanim zrobisz upload sprawdź za pomocą opcji "szukaj" lub wchodząc na google.pl i wpisując "site:n-stars.pl tytuł" [Tut], czy utwór, który masz zamiar wrzucić nie był już udostępniony przez innego użytkownika forum.
  5. Decyzje Moderatorów nie podlegają dyskusji.



ChatBox

  1. Zabrania się obrażania, w tym także gróźb pod adresem użytkowników forum.
  2. Zakaz reklamowania innych stron.
  3. Nie wolno używać wulgarnych słów powszechnie uznanych za obraźliwe.
  4. Na "ChatBoxi'e" surowo zabronione jest pisanie postów typu:
    - "wiecie skąd pobrać coś tam?"
    - ", , "
  5. Zabrania się wypowiedzi szerzących idee ugrupowań niezgodnych z polskim prawem.
  6. Jakiekolwiek kłótnie, prowokacje do kłótni, obrażanie czy tez sprzeczanie się miedzy użytkownikami ( również naśmiewanie się z innych użytkowników ) będą karane. Decyzje moderatora w tej sprawie nie podlegają żadnej dyskusji.
  7. Zakaz floodowania!! (powtarzania tej samej wiadomości parę razy.)
  8. Zakaz pisania kolorem czerwonym oraz drukowanymi literami tzw. CAPS (nie dotyczy to administracji, super moderatorów jak i moderatorów) oraz kolorami, które nie są czytelne dla innych użytkowników
  9. Obraza administratora, moderatora, uploader'a może się skończyć bezdyskusyjnym BANEM bez wcześniejszego ostrzeżenia.
  10. Na "ChatBox'ie" wolno dodawać wszelkie linki z serwerów hostingowych jeśli nie zawierają reklamy innego forum. Linki do serwisów które nie są konkurencyjnymi forami lub stronami o tematyce warezowej (np: NK, Fotka, Wp, Onet, Ebay itp.) mogą być reklamowane na forum.
  11. Między godziną 6:00, a 23:00 nie wolno pisać na tematy związane z erotyką!



Moderatorzy


  1. Moderator forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, przenieść nieprawidłowo umieszczone posty do innych działów, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę.
  2. Moderator nie może obrażać użytkownika. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, należy zgłosić to administratorowi i podeprzeć argumentami.
  3. Moderator ma obowiązek pilnowania porządku w przypisanym mu dziale Forum.
  4. Moderator ma obowiązek służyć pomocą pozostałym użytkownikom Forum.
  5. Poprzez PW użytkownik ma prawo napisać wiadomość w celu kontaktu z Moderatorem/Super Moderatorem.
  6. Decyzje Moderatorów nie podlegają dyskusji.




Inne

  1. Forum n-stars.pl nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści.
  2. Akceptując regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie reklam drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji. Zmiana adresu e-mail przypisanego do Twojego konta jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na otrzymywanie reklam na nowy adres e-mail podany przy zmianie. Wypisanie z otrzymywania reklam możliwe jest po uprzednim kontakcie z administracją za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
  3. Regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum, radzimy zaglądać tu częściej i zapoznawać się ze zmianami. Nieznajomość regulaminu nikogo nie usprawiedliwia!
  4. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie w dowolnym czasie bez informowania o tym użytkowników. Informacje o aktualizacji regulaminu będą zawsze dostępne na podstronie regulaminu.
  5. Rejestrując się na forum każdy użytkownik akceptuje regulamin i zasady panujące na forum.
    W razie jakichkolwiek problemów pisz swoje sugestie na adres e-mail administracji forum.

________________________________________________

Inne Regulaminy:

Regulamin Rekrutacji Music Producer
Regulamin działu "Muzyka mp3"
Regulamin działu Dema/Preview'y/Rip'y
Regulamin działu Produkcje Amatorskie
Regulamin działu oraz zasady wstawiania setów
Regulamin dodawania tracklist z klubu Energy2000
_____________________________________________
Zobacz także:
Opisy wszystkich rang dostępnych na forum
Do czego służy opcja Raport?[
Ranga KLUBOWICZA - Informacje o randze
Jak poprawnie założyć temat na n-stars.pl - Video tutorial


Copyright 2011 © Mamorex - Powyższy regulamin jest objęty prawami autorskimi, wykorzystanie go do własnych celów
bez zgody autora jest zabronione.


Powered by vBulletinŸ
Copyright Ÿ 2012 vBulletin Solutions, Inc.
Copyright © N-Stars.pl 2008 - 2015
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:45.